چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
چراغی

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی نماز در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد چراغی مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان ، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت در جامعه برنامه ها و کارگاه های آموزشی مختلفی برای اقشار مختلف مردم برگزار می شود، افزود: کارگاه های آموزشی نماز به صورت مستمر با حضور روحانیون و مبلغان برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش اساسی و تاثیرگذار اقامه نماز در سلامت روحی و روانی افراد جامعه بیان داشت: اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت نقش مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان بر همت جهادی و تبلیغ مستمر همه فعالان دینی و اجتماعی برای اشاعه فرهنگ نماز اول وقت در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: نیاز است روحانیون و مبلغان برکات نماز اول وقت در جامعه را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به برپایی کارگاه‌های آموزشی نماز در شهرهای مختلف لرستان گفت: این کارگاه‌ها با حضور اساتید بومی در ۲۵۰ پایگاه فرهنگی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: این کارگاه ها با مشارکت آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان متوسط اول و دوم در ایام فراغت تابستان با برپایی اردوهای فرهنگی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha